2
juli
- -

Pettrie blikt terug op de klantavonden in Vught, Zwolle, Veenendaal en Moordrecht

Beste lezer,

Wat een ritje was dat!
Vier weken, vier steden, en stuk voor stuk geweldige klantavonden. Een enorme shoutout naar Garage Schuurmans in Vught, Bert Wieten in Zwolle, Appeldoorn in Veenendaal en Gräper Automotive in Moordrecht!


Cristian Pielich opende alle avonden met een flinke dosis humor, hopelijk vinden jullie net als ik, dat het heeft bijgedragen aan de gezellige sfeer!

We sneden flink wat onderwerpen aan: de Bedrijfsmonitor, Autoflex EVO en Autoflex Optimaal. Afhankelijk van de aanwezige deelnemers gingen we dieper in op de overstap van Autoflex 9 naar 10 en de praktische Autoflex app.

Aan het eind van de presentatie hadden we een interactieve vragenronde die bijzonder waardevol bleek. Zeker ook voor onszelf.

Het stellen van vragen tijdens deze sessies biedt verschillende voordelen. Je kunt direct antwoorden krijgen van andere gebruikers, evenals tips en tricks om beter met de software om te gaan. Door deze interactie krijgen wijzelf snel inzicht in de werkwijze bij onze gebruikers.

Een belangrijk punt dat naar voren kwam is de communicatie over langlopende tickets. We hebben dit inmiddels opgepakt en werken hard aan verbetering.

Na afloop van elke avond was het tijd voor een rondleiding en natuurlijk netwerken en bijpraten onder het genot van een hapje en drankje. Het deed me goed te zien dat iedereen toch even zijn 'goodie bag' kwam halen voor vertrek naar huis. 

Zoals je weet viel er wat te winnen... 
een Autoflex Optimaal (Bedrijfsmonitor) ter waarde van € 500! De notaris is geweest :) 

in Vught heeft gewonnen: Garage Ekelschot | Kaatsheuvel
in Zwolle heeft gewonnen: Auto Schippers | Rijssen
in Veenendaal heeft gewonnen: Van Steenbergen | Bennekom
in Moordrecht heeft gewonnen: Auto Tensen | Enkhuizen
Gefeliciteerd!!!
De prijswinnaars zijn al op de hoogte gesteld. 

Op de klantavonden stelde ik onze stagiair Jasper Brands voor.  Jasper houdt zich bezig met het optimaliseren van de klantreis. Input van jullie als klant is daarbij natuurlijk essentieel.

Wil je napraten over de klantavonden of heb je op basis van je eigen ervaring tips over hoe onze communicatie verbeteren, laat het ons weten.
 
Bekijk hier de terugblik
Een geweldige zomerperiode gewenst!


Hartelijk groet,
namens Team Autoflex

Pettrie de Bondt