Autoflex aanhang in het zonnetje
29 mei 2026

Gisterenavond stonden bij Autoflex niet alleen de collega’s, maar vooral hun eventuele partners in het zonnetje!
Figuurlijk én letterlijk in het zonnetje, want we vierden het bij Beachclub Drift in Ermelo en wat was het mooi weer! We genoten samen van een ontspannen zomeravond met borrel, snacks en vooral veel gezelligheid. Even geen werkorders, projecten of tickets… maar gewoon tijd voor elkaar…
… en dus vooral voor onze partners!
Want thuis krijgen zij óók Autoflex mee: De verhalen. De drukte. De energie. Soms de chaos. Vaak het enthousiasme. En alles daar tussenin.
Daarom wilden we deze avond vooral gebruiken om één ding extra duidelijk te maken: partners, ontzettend bedankt!
Bedankt voor jullie geduld, support en begrip. Voor het meeleven achter de schermen. En voor het aanhoren van nóg een verhaal over garagesoftware alsof het het interessantste onderwerp ter wereld is:)
Misschien werken jullie niet bij Autoflex… maar jullie maken het wél mede mogelijk!


