Autobedrijf Schuurmans

  • 1
    Bosch
  • 2
    CarProf
  • 3
    Autoflex 10

Autobedrijf Schuurmans is opgericht in 1964 als universeel autobedrijf met specialisatie in schadeherstel. In 1971 vond het bedrijf haar huisvesting op de huidige locatie aan de Industrieweg 34 in Vught. In het huidige pand schuilt een hoogwaardig autobedrijf dat met vakkundige medewerkers en moderne technische apparatuur klanten te dienst staan.

Autobedrijf Schuurmans heeft in de loop der jaren het dealerschap van Mazda, Skoda en Hyundai gevoerd. Sinds 2021 zijn zij onafhankelijk en aangesloten bij Carprof, een universele garage voor alle merken.

Het verhaal van Autobedrijf Schuurmans

Afgelopen januari overgestapt naar Autoflex 10 en hier nog niet 1 dag spijt van gehad. In totaal zijn er 6 werknemers die werken met Autoflex. Ik vind de prijs/kwaliteit voor het systeem prima.

De grootste meerwaarde van Autoflex is dat het een mooi en compleet pakket biedt voor zowel sales als aftersales. De software heeft goede koppelingen met diverse grossiers, en de overzichtelijke en logische opbouw maakt het werken ermee eenvoudig en efficiënt.
Dankzij de digitale checklijsten besparen we tijd en maken onze monteurs minder fouten, wat bijdraagt aan de kwaliteit van onze dienstverlening

Overgestapt naar Autoflex 10 en hier nog niet 1 dag spijt van gehad!

Met welke modules werken jullie?

We werken met de onderstaande modules:
– Werkplaats
– Tijdsregistratie
– CRM
– Bandenhotel
– Vervangend vervoer
– In-en verkoop

Wat zijn de voordelen van de Werkplaats module?

Het fijne aan de werkplaatsmodule is de overzichtelijk en de koppeling met de grossier. Vooral de koppeling met de grossier scheelt enorm veel tijd en rompslomp. Het raadplegen van historie gaat heel makkelijk en aanpassingen in bijvoorbeeld adresgegevens van klanten kan snel ingevoerd worden.

Hoe ervaren jullie het werken via een tablet?

De monteurs werken met een tablet, zodat een handgeschreven werkorder tot het verleden behoort. De urenverantwoording werkt makkelijk via de tablet (in de workflow van de monteur) en is overzichtelijk in te zien.

Hoe ervaar je de Servicedesk?

Problemen worden snel en professioneel opgelost door de Servicedesk.

Autoflex biedt ons een compleet pakket dat zowel tijd bespaart als de kwaliteit van ons werk verhoogt.

Autoflex biedt ons:

– Reparatieadviezen gebruiken bij het maken van een werkorder
– De klanten actief benaderen met de CRM module
– De bandenwisseling direct op de werkorder verwerken

Tegen iedereen die overweegt om Autoflex te gebruiken zegt Ronald: “Zeker doen! De prijs-kwaliteitverhouding is top”.

Deel bericht