Werken bij Autoflex?
Terug naar overzicht

Van Steenbergen Autobedrijf

Autobedrijf van Steenbergen is 25 jaar geleden opgericht. Aart had een agrarisch bedrijf, maar ook een grote liefde voor auto's. Toen hij via een kennis een auto kocht, die netjes klaarmaakte en dezelfde dag doorverkocht, kreeg hij de smaak te pakken. Langzaam bouwde Aart een netwerk op voor de inkoop van dealerkwaliteit auto's. Acht jaar geleden voegde Ron, één van zijn vier zonen, zich bij hem om samen het bedrijf verder uit te bouwen. Ron had al 10 jaar werkervaring in het autovak. Het agrarische gedeelte van het bedrijf werd vijf jaar geleden stopgezet en het bestemmingsplan kon op dezelfde locatie gewijzigd worden naar ‘autobedrijf’.

Inmiddels heeft Autobedrijf Van Steenbergen drie 1e monteurs in dienst en een autopoetser, voor de optimale presentatie van de te verkopen auto's. Ron neemt de verkoop en werkplaatsplanning voor zijn rekening en Aart de inkoop en adverteren van de auto's.

Autoflex is makkelijk in het gebruik en als er onduidelijkheid is dan is de Servicedesk snel te bereiken en word het probleem snel opgelost!

Aart van Steenbergen ~ Van Steenbergen Autobedrijf

Het verhaal van Van Steenbergen Autobedrijf

Van Steenbergen Autobedrijf werkt vanaf 2015 met de module Werkplaats in Autoflex 10.

Ron vindt het fijn dat je makkelijk je klantenbestand in het systeem kan opbouwen: "Als er een nieuwe klant komt, kun je zijn NAW-gegevens en auto makkelijk toevoegen. Als je een kenteken toevoegt, vraag je met één druk op de knop de gegevens (merk, type, chassisnummer etc.) op met de gratis RDW dienst, zodat ik dat niet handmatig hoef te doen."

"In de werkplaatsmodule maak ik makkelijk een werkorder door regels toe te voegen, met daarin de werkzaamheden die moeten worden gedaan aan de auto. Via de werkorder kun je ook bestellen bij je grossier, en deze artikelen in je werkorder plaatsen. Daarna druk je een werkbon af, zodat de monteur weet wat hij precies moet doen, voor welke auto en klant. Als de monteur klaar is, kan ik de werkorder aanpassen en daarna factureren. Die factuur kan ik mailen of afdrukken; tegenwoordig willen veel klanten hun facturen per e-mail ontvangen. Ik heb zo een goed overzicht van wat de monteurs moeten doen op een dag."

"Autoflex is makkelijk in het gebruik en als er onduidelijkheid is, dan is de Servicedesk snel te bereiken en wordt het probleem snel opgelost. Wij zijn tevreden en we verwijzen collega's die op zoek zijn naar een dergelijk systeem graag door!"

Onze grootste winsten

  • Gemakkelijk in gebruik
  • Werkplaats module
  • Direct facturen
  • CRM

 

 

 

Mogen wij contact met je opnemen?

Wees niet bang, je zit nergens aan vast.