Heb je vragen over Autoflex?

Onze Servicedesk is het hart van Autoflex. Heb je vragen over het gebruik van Autoflex of loop je tegen problemen aan bij het gebruik van Autoflex, neem dan gerust contact op met onze Servicedesk of neem een kijkje op onze Online Servicedesk via: help.autoflex.nl.

Wij zijn er voor jou: een compleet team met mensen zit voor je klaar om vragen te beantwoorden of verstoringen te verhelpen!

Verbinding maken met jouw computer?

Onze Servicedesk medewerkers kunnen jouw computer op afstand overnemen. Dit doen wij met behulp van TeamViewer óf GoToAssist (zie de knoppen rechts). Dit is een snelle en veilige manier voor het afhandelen van je vraag. De verbinding is zeer goed beveiligd door gebruik van encryptie. De verbinding komt alleen tot stand als jij daarvoor op je computer toestemming geeft. Zonder deze toestemming krijgt onze medewerker geen toegang tot jouw computer. Je kunt precies volgen wat er gebeurt en op elk gewenst moment de sessie verbreken. Eenmaal verbroken kan er alleen een nieuwe sessie starten na toestemming van jou. Er wordt dus geen zogenaamde “host” geïnstalleerd. Dit is geheel in overeenstemming met de nieuwe AVG wetgeving.

 

TeamViewer   

TeamViewer    

GoToAssist

Buiten kantooruren inlogproblemen?

Mocht je buiten kantooruren problemen hebben met het inloggen op Autoflexonline of start Autoflex 10 niet meer op dan kan je gebruik maken van onze noodnummer. Deze is bereikbaar van maandag t/m donderdag tussen 17:00 - 20:00 uur en op zaterdag van 09:00 - 12:00 uur (06 - 82 48 51 16).

In de grafieken hieronder zie je hoe druk het in de afgelopen week bij ons op de Servicedesk geweest is. Je ziet een overzicht per werkdag en per half uur. Als je op een rustig tijdstip belt, kunnen we je nog sneller helpen. Zo hopen we je optimaal van dienst te kunnen zijn.